Πρωινό τα συνηθισμένα...
γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα σε πλαστικό ποτήρι
το μεσημέρι έφαγα ένα κοτομπίφτεκο
και τη μισή από αυτή την πολύχρωμη
σαλάτα που έκανε η γιαννούλα
μαγείρεψα ένα ποντιακό χειμωνιάτικο φαγητό με τα λάδια του κανονικά το κορκότο (καλαμποκίσιο ψημένο αλεύρι) κλπ κλπ,
το έκανε η γιαγιά μου, μετά η μαμά μου κοκ
τα χόρτα μου τα έφερε η αδερφή μου απ το χωριό, έφερε αρκετά,
φύλαξα αρκετά στην κατάψυξη
λοιπόν το φαγάκι το λέμε "λάχανα με τα φασούλε"
γίνεται με μαύρα λάχανα,
δεν τα βρίσκεις στα σουπερμάρκετ,
μόνο σε λαικές αγορές στις περιοχές που μένουν πόντιοι.
έφαγα ένα γεμάτο πιάτο
(έφαγα ένα ακόμα όταν ξύπνησα το ξημέρωμα)
αργότερα έφερε η αδερφή μου ένα παστέλι που έφτιαξε μια φίλη της... τσίμπησα δυό κομμάτια το τελευταίο ήταν στην υπνο-φαγο-βασία μου μαζί με το μπισκοτάκι
μα... με ξέρω... γιαυτό έχω εξαφανίσει από τα ντουλάπια ότι παχυντικό υπάρχει...



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου