Πρωινό τα συνηθισμένα... γιαούρτι με μούσλι και μια μπανάνα σε πλαστικό ποτήρι
ξεκίνησα γυμναστήριο, είναι δίπλα στο γραφείο και βολεύει
φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω πρόγραμμα σε ένα γυμναστήριο
αλλά ίσως ναναι η πρώτη φορά που θα το ...ακολουθήσω
έκανα μισή ώρα διάδρομο, μετά ασκήσεις στα διάφορα όργανα για χέρια, πόδια
και δέκα λεπτα στο τέλος διάδρομο
όταν επέστρεψα έφαγα τα γιουβαρλάκια μου με 2 κριτσίνια
το απόγευμα πήγα για καφέ και πεινούσα πολύ
πήρα από μια δέλτα τις ρυζογκοφρέτες
που υπήρχε περίπτωση να μη μου άρεσαν
και πήρα εναλλακτικά μπάρες δημητριακών.
Καλές ήταν οι ρυζογκοφρέτες τελικά, έφαγα μία, αλλά έφαγα και μια μπάρα χεχε
το βράδυ στο σπίτι έφαγα τη μισή από αυτή τη σαλάτα που είχε λίγο λάδι και ένα μικρό παξιμαδάκι
περπατήσαμεν σήμερα:
ξεκίνησα γυμναστήριο, είναι δίπλα στο γραφείο και βολεύει
φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που ξεκινάω πρόγραμμα σε ένα γυμναστήριο
αλλά ίσως ναναι η πρώτη φορά που θα το ...ακολουθήσω
έκανα μισή ώρα διάδρομο, μετά ασκήσεις στα διάφορα όργανα για χέρια, πόδια
και δέκα λεπτα στο τέλος διάδρομο
όταν επέστρεψα έφαγα τα γιουβαρλάκια μου με 2 κριτσίνια
το απόγευμα πήγα για καφέ και πεινούσα πολύ
πήρα από μια δέλτα τις ρυζογκοφρέτες
που υπήρχε περίπτωση να μη μου άρεσαν
και πήρα εναλλακτικά μπάρες δημητριακών.
Καλές ήταν οι ρυζογκοφρέτες τελικά, έφαγα μία, αλλά έφαγα και μια μπάρα χεχε
το βράδυ στο σπίτι έφαγα τη μισή από αυτή τη σαλάτα που είχε λίγο λάδι και ένα μικρό παξιμαδάκι
περπατήσαμεν σήμερα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου