9 Νοε 2015

Κυριακή 8 Νοεμβρίου. Ημέρα 41η


πρωινό τηγανίτες στο τεπανγιάκι... 
τις έφτιαξα με αυγά, αλεύρι και γάλα και φέτα έφαγα δυό μεγάλες
έβαλα ελάχιστο λάδι
(η φωτο είναι απαλλού, το κινητό ήταν ξεφόρτιστο εγώ λαίμαργη και δεν τις φωτογράφησα)


το μεσημέρι αργά έφαγα πάλι το λουκανικόρυζό μου, μια ακόμα πιατάρα


όλο το απόγευμα μείναμε σπίτι με τον καλό μου 
και βλέπαμε ταινίες.. έφαγα ηλιοσπόρια (150 γρ), μιά green-cola 
κι ένα μήλο



 πολλοί υδατάνθρακες χτες, προχτές...
(σήμερα, δευτέρα, 
θα προσπαθήσω να τους αποφύγω όσο είναι δυνατόν...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου