10 Νοε 2015

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου. Ημέρα 42η





Μετά από την υπερκατανάλωση υδατάνθρακα όλο το ΣΚ τη δευτέρα περιοριζόμεθα...
πρωινό 2 αυγουλάκια βραστά με τα αλάτια τους και τα πιπέρια τους







Το μεσημέρι στο γραφείο τρώω δυο μπιφτεκάκια που έκανα στο τεπανγιάκι και τα ψιλοέκαψα απέξω, μέσα είναι πολύ ζουμερά και νόστιμα και λίγη απ τη σαλάτα που παίρνω από το σουπερμάρκετ (τεμπέλααα)






πήγα όταν σχόλασα γυμναστήριο, 
έκανα συνεχόμενα 47 λεπτά διάδρομο, 3 και κάτι χιλιόμ.
με μέση ταχύτητα 4,2 και αρκετή ώρα με κλίση 1






το απόγευμα καφέ στο βαμπένε, και μετά με πιάνουν πείνες...
τρώω ένα μπισκοτάκι με πολυδημητριακά 
από το γιάννη 65 θερμ.θα έτρωγα κι άλλα 
οπότε πετάγομαι στ' άγραφα (ένα τσιγάρο δρόμος)
παίρνω ένα καλαμάκι χοιρινό 
και τσιμπάω λίγο απ το ψωμάκι 
ούτε καν μισή φέτα (δεν το φωτογράφισα)




αργότερα ήπια ένα ποτήρι κρασί λευκό
και με κέρασε και η εφούλα ένα μανταρίνι
πάνταγειά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου