Τρίτη 1η Δεκεμβρίου. Ημέρα 64η
πρωινό: έφαγα 2 αυγά και ήπια το χυμό από 2 πορτοκάλια
το μεσημέρι έφαγα τα 4 γιουβαρλάκια που περίσσεψαν
το βράδυ μου έκανε το δείπνο μια φίλη
μακαρόνια με θαλασσινά
εντάξει δεν τρελάθηκα....
αλλά με τρέλανε το επιδόρπιο
αγαπημένο γλυκό! (αν κι εγώ το κάνω καλύτερο)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου