2 Δεκ 2015

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου. Ημέρα 65η

Πρωινό δεν είχε μιας και ξυπνήσαμ' αργά

Μαγείρεψα φασολάκια σήμερα που μας έφερε η σιστερούλα απ το χωριό (ναναι καλά)
Πολύ νόστιμα!
έφαγα ένα πιάτο

αργότερα βγήκα βόλτα κι ανακάλυψα ένα πορτοκάλι και μια μπανάνα ξεχασμένα στο μπακπακ μου
η μπανάνα ήταν για πέταμα, το πορτοκάλι το έφαγα
κινητό ξεφόρτιστο, φωτογραφίες γιοκ

το βράδυ είχε σουβλαδερί, κεμπάμπια και μπυρίτσα









αυτομόλησα τις δυό τελευταίες μέρες... 
γιορτάζω το σπάσιμο του τριψήφιου
αλλά όπως πάω βλέπω να το καβαλάω πάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου