3 Δεκ 2015

Πέμπτη 3 Δεκέμβρη. Ημέρα 66

Απεργία σήμερα...
Φεύγω απ το σπίτι χωρίς να έχω φάει κάτι
Συνάντηση στο μουσείο για το καθιερωμένο καφεδάκι πριν την πορεία με τη λελε
Πίνω ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι κι ένα καπουτσίνο. Τα κρουασσάν δεν τα άγγιξα. 
Τα άφησα για  το Γιαννάκη, αλλά δε μας τίμησε με την παρουσία του χεχε
Γυρίζοντας στο σπίτι αργά το απόγιομα έφαγα ένα μπιφτέκι κοτόπουλο με βραστά λαχανικά, που πήρα απ το μαγέρικο κοντά στο σταθμό. Πρόσθεσα μια κουτ. σούπας λάδι και λεμόνι γιατί τα πήρα αλάδωτα. Σούπερ το μπιφτέκι, τα λαχανικά λίγο άψητα για μένα. Θα τους ξαναεπισκεφτώ, βγάζουν κάθε μέρα και διαιτητικό μενού!
 Έκατσα καναπέ να ξεκουράσω τα ποδαράκια μου, με ενοχλούσε ο τένοντας....
Είδα μια ταινία και έφαγα ηλιοσπόρια περίπου 80 γρ και πάλευα ένα μπουκαλάκι κοκακόλα λάιτ
Πεινούσα και επιχείρησα στο ψυγείο, υπήρχε ένα ακόμα μπιφτέκιον αλλά είπα να φάω τα προχτεσινά φασολάκια της σιστερούλας με φετούλα, μου τα σέρβιρε ο παναγιώτης, εγώ είμαι καρφωμένη καναπέ με παγοκύστη στον αστράγαλο...
έβαλε μπόλικο φαγάκι έφαγα όσο μπόρεσα



πριν...





μετά...
(άφησα τις πατάτες)



την κάνω για ύπνο
ελπίζω να μην έχω νυχτερινό γιουρούσι
και κάνω edit στην ανάρτηση

καληνύχταααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου