Ξύπνησα δευτέρα πρωί και πριν πιώ τον καφέ μου ήρθε το μικρό, ο ανιψιός και μου πασάρει τις βιεννέζικες σοκολάτες που έφερε η μαμά του
Αρνήθηκα αν και μου έπεσαν τα σάλια!!!
το μεσημέρι έφαγα το μισό από αυτό το κοτομπιφτέκι που πήρα απέξω και κουνουπίδι σαλάτα με 1 ΚΣ λάδι, το μπιφτέκι ήταν απαίσιο!!!!
έφαγα το απόγευμα πάλι μια χούφτα καρύδια
και το βράδυ
βγήκαμε για φαγητό,
το αποχαιρετιστήριο δείπνο
παϊδάκια αγρινιώτικα,
στο ζαπάντι παρακαλώ (ένα χωριό έξω από το αγρίνιο)
πραγματικά παίζει ναναι τα πιο νόστιμα παϊδάκια που έχω φάει!!! (ελεάννα θα πάμε!)
και μαρουλοσαλάτα πολύ λεπτά κομμένη που μου αρέσει αλλά ποτέ δεν το καταφέρνω
είχε κι άλλα πιάτα στο τραπέζι, τηγανητές πατάτες, τυροκαυτερές, ψωμάκι φρυγανισμένο αλλά περιορίστηκα στα παϊδάκια και στη σαλάτα (δε με χάλασε!)
ε και γυρίσαμε νωρίς γιατί είχα πρωινό ξύπνημα...
στις 4.30 έβαλα το ξυπνητήρι γιατί στις πέντε θα ερχόταν ο ταρίφας να με πάρει για να με φέρει στην αθήνα
Αρνήθηκα αν και μου έπεσαν τα σάλια!!!
το πρωινό μου ήταν λίγα καρύδια αγρινιώτικα,
πραγματικά πολύ νόστιμα και μια μπανάνα
το μεσημέρι έφαγα το μισό από αυτό το κοτομπιφτέκι που πήρα απέξω και κουνουπίδι σαλάτα με 1 ΚΣ λάδι, το μπιφτέκι ήταν απαίσιο!!!!
έφαγα το απόγευμα πάλι μια χούφτα καρύδια
και το βράδυ
βγήκαμε για φαγητό,
το αποχαιρετιστήριο δείπνο
παϊδάκια αγρινιώτικα,
στο ζαπάντι παρακαλώ (ένα χωριό έξω από το αγρίνιο)
πραγματικά παίζει ναναι τα πιο νόστιμα παϊδάκια που έχω φάει!!! (ελεάννα θα πάμε!)
και μαρουλοσαλάτα πολύ λεπτά κομμένη που μου αρέσει αλλά ποτέ δεν το καταφέρνω
είχε κι άλλα πιάτα στο τραπέζι, τηγανητές πατάτες, τυροκαυτερές, ψωμάκι φρυγανισμένο αλλά περιορίστηκα στα παϊδάκια και στη σαλάτα (δε με χάλασε!)
ε και γυρίσαμε νωρίς γιατί είχα πρωινό ξύπνημα...
στις 4.30 έβαλα το ξυπνητήρι γιατί στις πέντε θα ερχόταν ο ταρίφας να με πάρει για να με φέρει στην αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου