ταξιδάκι θα σε πάω...
χρειαζόμουν ένα διάλειμα βρε αδερφέ
δεν απολογούμαι
απλά σε ενημερώνω
περάσαμε όμορφα εγώ και τα κανταίφια μου
μεταφέρω την κουβέντα από το φεισμπούκι
και παμ παρακατ...
δε γαμιέται,
ας τα χάσω μια βδομάδα αργότερα τα κιλά μου
μπορεί και δύο ή και τρεις
αλλά ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΩ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου