8 Δεκ 2015

10η εβδομάδα... μα ειν ωραία στον παράδεισο

έβαλα αγγέλακα στον πλέιερ με το που ξύπνησα
κι ανέβηκα στη ζυγαρια...








99,02 έγραψε...

ε οκ  δεν έχασα γραμμάριο
ε οκ δεν πήρα και γραμμάριο
πάμ παρακάτ...

ωωω!!! μα ειν ωραία στον παράδεισο!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου