πρωί, καφεδάκι με τον υιό...
στο καφέ πήρα και μια μπαγκέτα με ψητά λαχανικά και παρμεζάνα
είχε και λίγο σαλάτα
(πως τα καταφέρνουν και κόβουν τόσο λεπτή την παρμεζάνα!!!)
έφαγα τη μισή μπαγκέτα
και το βράδυ το ...ξέσκισα!!!
πατάτες τηγανητές με κεφτεδάκια στης αφροδίτης
κι ένα κομμάτι τυρί φέτα
το δείπνο είχε και σοκολατόπιτα... από γνωστό μαγαζί της περιοχής (παλιός πελάτης!) παρόλο που μου ΄πεσαν τα σάλια, δεν έφαγα
ες αύριον τα σπουδαία, το ζυγισματάκι σκέφτηκα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου