7 Δεκ 2015

Κυριακή 6 Δεκέμβρη. Ημέρα 69η







πήρα το πρωινό μου 2 αυγά και ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι (2 πορτοκάλια και 2 μανταρίνια)





και πήγαμε στο κέντρο
ημέρα μνήμης σήμερα... 6-12-2008


βρέθηκα με τα παιδιά
ήπια ένα καπουτσίνο κι έφαγα ένα χάρμπουγκερ με ψητά λαχανικά














το απόγευμα έφαγα ένα πιτόγυρο χωρίς κρέας
ήπια μια σοκολάτα με ζάχαρη στο σπίτι της εφούλας
και μετά ήπια κι ένα ντραμπουί  


γύρισα αργά στο σπίτι
πεινούσα πολύ, δεν υπήρχε τίποτε... εκτός από ρεβύθια
οπότε κατέφυγα στην εύκολη λύση... "λουκανικόρυζο"!!!
λουκάνικο τριμένο στο μούλτι το σωτάρω χωρίς λάδι, το σβήνω με κρασί και προσθέτω ρύζι

έφαγα ένα "καλό" πιάτο και πήγα για νάνι....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου