πρωινό: μου έκανε πορτοκαλάδα ο καλός μου με 3 πορτοκάλια!
μετά πήγε βόλτα στο φλοίσβο η "άγια οικογένεια"
έφαγα ένα τοστάκι με τυρί ντομάτα και καφεδάκι τούρκικο
το μεσημέρι έφαγα μπιφτέκι κοτόπουλου και είχα πάρει πριν μέρες κολοκύθα στον ατμό συσκευασμένη την έκανα πουρέ έβαλα αλάτι τζίτζερ και πάπρικα, άνοστο πράμα
το βράδυ βγήκαμε
τσίμπησα ένα κομματάκι μικρό από την πίτσα του παναγιώτη
και ήπια 2 μπουκάλια μπύρα και το 1/3 από ένα σακούλι πατατάκια
μετά πήγε βόλτα στο φλοίσβο η "άγια οικογένεια"
έφαγα ένα τοστάκι με τυρί ντομάτα και καφεδάκι τούρκικο
το μεσημέρι έφαγα μπιφτέκι κοτόπουλου και είχα πάρει πριν μέρες κολοκύθα στον ατμό συσκευασμένη την έκανα πουρέ έβαλα αλάτι τζίτζερ και πάπρικα, άνοστο πράμα
το βράδυ βγήκαμε
τσίμπησα ένα κομματάκι μικρό από την πίτσα του παναγιώτη
και ήπια 2 μπουκάλια μπύρα και το 1/3 από ένα σακούλι πατατάκια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου